Kizlar kızımla halen hastanedeyiz yatisimiz devam ediyor. En son burnuna NG taktılar ilk gün imkansız yukseklikte bı kilo alımı oldu çok mutlu oldum ama mutluluk bana yasak bı duygu galiba çünkü bugün de kilo kaybetmişti. Genetik test sonuçlarımiz hala çıkmadı. Kızım o kadar burda yıprandı ki artık hiç gülmüyor ve bu beni kahrediyor. Üstelik büyük kızım da ilkokula basliyicak belli etmiyor ama ilgisizlikten süzülmüş gibime geliyor. Ne olur kızıma dua edin de toparlansin hastalıklarını atlatsin normal bı aile olalım bizde😢