Canselheves Canım öyle düşünmek normal hormonların eski halıne dönüş yapıyor , ama benı yanlıs anlamayın ama şükürler olsun ki iyiki bebeklerimiz var evet zor kolay diyemem benim ikiz kızlarım var 1bucuk yasındalar ve tek bakıyorum gurbetciyiz bilmediğim bir yerde yabancı insanlar yeni ortam ve eşim yoğun calısıyor ben tek başıma bu zamana kadar geldım bebeklerim doğduğu andan itibaren sezeryanlı halimle birgün yatmadan hep onlar için çabaladım biri gaz kolikti biri burun tıkanıklığı be gecem ne gündüz um belirsizdi ama hep dedım ki Rabbim senden başka sığınagım yok bana bu meleklerı verdin şükür ler olsun benim boynumun borcu emanetlerine sahip cıkmak hep elimden geldiği kadar enıyısını yapmaya calıstım uykusuz kalmak aç kalmak veya kuaför yolunu hatırlamak benim için pekte önemli değildi yeter ki onlar iyi olsun doysun bakımları olsun ben hep dualarım lâ sığındım çöl şükür bugüne geldik şimdi geriye baktıgımda kaybetti ğim hiçbir şey yok kazandıgım iki meleğim var ve siz anneler ne kadar rahat mutlu olursanız bebeklerimiz de o kadar huzurlu olur kendinizi stres yapmayın o sizlere gönderilen emanet bizler Rabbimle bebeklerimizin arasında elçiyiz Rabbim onlara saglık versin gerisi oluyor öyle insanlar var ki yıllarca bir bebek sahibi olmak isteyen olamayan bizler şükredelim ve onlar için canımızı verecegımıze emınım kolay dıyemem ama imkansız olan birşeyde yok yolumuz uzun yorucu ama güzel vesilelere inşallah Rabbim bizleri mükafatlandırsın 🙏