Adiyokkitabin ben de tesetturluyum amahamileyken de hiç yeni kıyafet almadım cunku icine giriyordum doğum.yaptim hala giriyorum yani isterseniz başkalarına vermek yerine satmaniz mantıklı olan kuzenleriniz giyilmis kiyafeti belki giymek istemeyip yanlis anlar ya da ihtiyaci olan birkne verine