bebegime bu virus nerden bulaştı bilmiyorum, gozlerde kizariklik akinti, burun tıkanıklığı, ates, titreme, kusma, yesil ishal.. doktor viral enfeksiyon bagirsaklara vurmus dedi, antibiyotik vermedi, bol bol emzir dedi atesi yukselirse calpol icir dedi.. onerileriniz var mi nasil atlatiriz