Merhaba arkadaşlar
22 aylık oglumda
Anüsünde (popo deliğinde) sivilce şeklinde mor şislik var birazda çatlaklar.
Doktora gittim kan testide yaptırdım çok şükür kötü bişey çıkmadı ama içim hiç rahat deil başına böyle bişey gelen varmı ?
Belirtisi makat kanseri falan die okudum
Başına böyle bi durum gelen varmı ?