Merhaba anneler, 8 aylık bebeğim var, uyudu mu yabindan ayrılırsam fazla uzun uyumuyor, yanında olup gözünü açtığında dokunmam lazım. Ya dokunuyorum, ya da onun dönmesine yardım ediyorum, tekrar kapatıyir o zaman gözünü. Hani şöyle o uyuyunca bir işimi halledemiyirum, ya da şimdi uyanır diye korkmadan kahve yapıp icemorum. Sizin de bebekleriniz böyle mi 🙄 8 aylık bu arada