Gizemlina26 bizim ilk 2-3 ay iyiydi 1 kg .1,2 kg falan alıyordu sonra düşmeye başladı 3.ayda 800 gr 4.ayda 400 gr 5.ayda 500 böyle gitmeye başladı evet biliyorum normal ama neden düştü diye üzülüyorum geçen tarttım 5.aydan beri 100 gr almıs sadece ona da ayrı şok oldum üstelik ek gıdaya da geçtik güzel emiyor da aslında ama sütümün verimi mi yok anlamadım. Yani olmayınca olmuyor zorlamayın hiç önemli olan anne sütü alması ek gıdayla da biraz vitamin ve yararlı içerik desteği