Ozlem_ Ben de nobetlerdeyim valla.Ama hangi yone yatoracaksaniz diger tarafa agirlik destekleyin donmesin.Ben oyle yapmaya calisiyorum.Bi de ne soyliycem.Kızımın kafası duzlesti diye izmirde kafa estetik merkezine gittim.olcum yaptirdim rahat etmek icin.hafif duzlesme olarak cikti.fizyoterapiste yonlendirdiler.Hepsi ucretsizdi.Siz de gidebiliyorsaniz gidin isterseniz.