Ayse_3434 ben de prematüre oğlumu 40 gün sagdigim sütü biberonla vererek besledim. Zor ve zahmetliydi. Doktorum derhal memeye geçmem gerektiğini yoksa sonradan zor olacağını söyledi.
Her neyse o gün doktordan geldim. Bir anda biberonu kestim. Ama asla vermedim alışana kadar.
İlk gün memeyi hiç istemedi. Özellikle çok açken sabırsız olduğu için sinirleniyordu asla almıyordu. Normal beslenme saatinden 30 dk önce memeyi teklif ediyordum, ama reddediyordu. Ayakta evin içinde gezerek emmeye başladı.
Göğsünuzu masaj yaparak hazırlayın hatta elinizle biraz sağın ve göğüs ucunuza sütü yayın sonra emzirmeyi teklif edin. birakmayin. Başta doğup doymadigini emip emmedigini anlamıyordum. Ama emmeye başlayınca anladım yutkunma sesini bariz duyabilmeniz lazım .