YigitAras_moom Allah Allah, bildiğim çoğu ilde hastanelerde yapıyorlar devlet-özel farketmeden, sadece 2-5 yaş arası yapılmıyor o da pipilerini keşfettikleri dönem olduğu iÇin, onun dışında yapıyorlar hep. Ben de iki oğlumu 3.5 aylıkken sünnet ettirdim. Lokal anestezi oldu bi sıkıntı olmadı çok şükür.