Kızlar bebeğim çok kabiz yapıyor 2.paketimiz bitecek doktor muayenemize de daha var soramıyorum.ve bebeğimin ense boyun yanaklarda böyle ucu sarı kabuklu sivilce gibi şeyler oluşmuş sizce mamadan kaynaklı midir
Kafama göre mama değiştirsem sıkıntı olur mu bilmiyorum