sevgiicaliss_ Anneler tetagil diş granülü kullanan ve memnun kalan var mı yorumlarınızı alabilir miyim
eylul19 sevgiicaliss_ evet bız gunde 3 kere falan kullanıyorım dıslerınden rahatsız olunca uyutmadan once genelde dokuyorum agzına
Yagmuurr sevgiicaliss_ Ben kullandım bir ara ağrısını falan anında kesiyor bence huysuzluğu falanda duruyordu hemen