Merhaba sevgili annelerimiz yakın bir tanıdığım yeni doğum yaptı suan bebişimiz 1 aylık oldu ama 1 aydır emzirmek kıza zulüm gibi olmaya başladı bebiş memeyi doğru kavrayamadığı için yara olmuş gögsü ucu denemedik sürmedi krem kalmadı ama geçmiyor ağlayarak emziriyor kız bebekte daha kücük olduğu için sürekli emdiği için iyileşmesi zor oluyor tabi benim sorum bu durumu yaşan tecrübeli annelerimiz varmı fikir verseniz bu durumu nasıl geçirebiliriz neler yapabiliriz ben en son mustela inın gögüs ucu kremini verdim ama hala aynı diyor