Izmirlianne35 şimdi biraZ okudum profilinizden az çok.. :( o kadar çok iyi anlıyorum kii sizii. Neler yaşadık o süreçte neler gördük bi biz bi Allah bilir. Rabbim kolaylıklar versin. En kısa zamanda toparlar hep iyiye gider umarım. Aile için zor bir süreç.. Çook çook geçmiş olsun