Yüksek dirençli ateş, burun akıntısı, göz akıntısı ile birlikte gittik hastaneye doktorumuz semptomları duyunca direk covid olabilir, şu an covid olan bebeklerin genelinde belirtiler bu şekilde dedi. Test yaptık ve pozitif çıktı. İştahı inanılmaz kesildi çok üzülüyorum ek gıda vermekte çok zorlanıyorum kaşık çatalla uzattığım her şeyi reddediyor. İlaçları kavga kıyamet veriyorum. C vitamini kara mürselli takviyeyi bile tatlı olmasına rağmen reddedip çıkarıyor ağzından. Bebeği bu yaşta olup covid olan var mı? Nasıl atlattınız neler yaptınız tavsiye istiyorum.