Kızlar kardesım elindeki sütü kediye götürürken bebek arabasına süt döktü içine kılıfın üstünde boncuk boncuk seklınde süt duruyordu kılıfın üstünde çekmeden hemen annem sildi ama kokusu var suan morelım bozuldu daha yenı bebek arabası yaa nasıl kılıfı temızlenır cıkartmadan suan parcaları nasıl cıkıyor bılmıyorum ugrasmak ıstemıyorumda sökmeyle arabadayken pratık temızleme nasıl yapılır önerisi olan var mı