Merhabalar ikizlerim 26 günlük oldular. Birinde sorun yok ama diğeri sürekli gerneşiyor az uyuyor ya da hiç uyumuyor çabuk susuyor ama durdurk yere çok bağırıp ağlıyor. Gazını sürekli rahat çıkarıyor beslenmesi normal 5-6 çişli bez alıyorum kakasını da yapıyor ama acaba sebep nedir😔 hem mama hem anne sütüyle besliyorum