pamuksekerinannesii Kızlar bugün eşime kırmızı şarabın oldugu loş odada güllerle mumlarla romantik bir masa hazırlayacagım onuda kızımla dısarı göndericem ki görmesin şimdi sormak istediğim bana güzel yemek önerisi verir misiniz
rosesbabys pamuksekerinannesii fikir olur belki bende sarap yanına lazanya, patates püresi, kuruyemişli ve meyveli semizotu salatası yapmıştım. ortayada en sevdiklerimizden özellikle mısır tempura harikaydı
honeyybee_ pamuksekerinannesii köfte veya antrikot olabilir izgarada pismis yanina soslu makarna ortaya salata klasik.belki ama kirmiizi sarapla da hersey yakismaz
Pinar_kb pamuksekerinannesii bir kaç meze olsun soğuklardan. Tarator, taze fasulye vb. Ama sarımsak koyma 🤭 sevdiği bir fırın yemeği varsa hafiflerden yapabilirsiniz. Manisa kebabı olabilir. Sütlü bir tatlı olur.
pamuksekerinannesii Pinar_kb bende et yada fırında tavuk yanında patates topları direk yaş pasta güzel bi tane bulabilirsem kırmızı kalpli tarzda birde Rus salatası cok severiz cok mu sacmalar bilemedim
rosesbabys Halimea yok tek başıma yedim demek isterdim 😄 ben kocamla baş başayız diye bi şey yazmadım arkadaşlarımız gelmişti 4 kişi olduğumuz için 4 servis var 🤓
Minnakkk rosesbabys 😀😀😀 insanların bazen gercekten neye takılacaklarını anlayamıyorum cidden., toplum olarak acık yakalamaya calısmak ta üstümüze yok nedense
Halimea rosesbabys bende dedim 4 servis var nasıl yediler🤔 , ben esinizle tek başınıza anladı cnm . En sevdiklerimden diyince …
Halimea Minnakkk 4 kisilik servisi nasıl yediklerini anlamadım. onuda arkadaş açıkladı . Cok meraklı biride degilim, kimsenin açıgını yakalamak bana göre değil.
Minnakkk Halimea anlamamak ayrı laf sokarcasına herhalde ikiniz de iki tabak yediniz demek ayrı.. Bence bu ayrım cokca farklı