kirmizibasliklikiz_ Cocuklarim 16 ayliklar. Sabah uyandiklarinda bide gece veriyorum gunde yaklasik 300 cc falan. Aslinda vermesem de olur ama vicdanen rahat edemiyorum. Sizler ne zaman tamamen mamayi biraktiniz
kirmizibalikgolde kirmizibasliklikiz_ bence 2 yaşına gelene kadar sabah ve akşam verin . Çok az kalmış zaten . Yani ben öyle yapacağım.
livanurvealpinannesi61 kirmizibasliklikiz_ ben kızıma 2 yaşa kadar verdim. Oğluma da 27 temmuzdan itibaren veriyorum.
Sinemisssss kirmizibasliklikiz_ 2 yaşa kadar vereceğim şu an 19bucuk aylık genelde gece içiyor ama bazen öğlen uykusu öncesi de veriyorum 300 cc falan alıyor kızımda
livanurvealpinannesi61 biruykusuzanne ablası süt içiyor oda ağlıyor istiyor o yüzden mama aldım canım.
livanurvealpinannesi61 kirmizibasliklikiz_ gündüz veriyorum canım bide akşam yatmadan önce veriyorum 🥰
livanurvealpinannesi61 kirmizibasliklikiz_ genelde yemek yiyor canım 18 aylık 4 5 saatte acıkıyor mamayı gündüz bide akşam uyurken içiyor canım
Deletedmom5284 25 aylık kızım bende 3 yaşa kadar vereceğim inşallah ama ikizler maddi olarak zorlar 2 yaşa kadar yeterli olur bence
kirmizibasliklikiz_ Deletedmom5284 maddi acidan sıkıntı degil yani gece kalkip mama da aramiyorlar. sadece sabah mama verdigim icin gun icinde ogunlerimiz sıkış tepis oluyor o yuzden sordum ama 2 yasa kadar boyle olacak sanirim 😁