Anne888 suanki mamaları hiç bilmiyorum kızım 1 yaşına kadsr Bebelac kullandı 1 yaşında bıraktım. Oğlumda 6 aya kadar bebevita kullandı sonra hiçbir mamayı içmedi tamsmen ek gıdaya geçtik mecburen doktor kontrolüyle pirinç unu pişirdim sulu olarak günde üç sefer verdim 9 ayından sonra sütle yaptım 11 ayında da biberini tamamen bıraktı . Aptamil kilo aldırıyor ama çok gaz yapıyor diye biliyorum tabi 1 yaşında şuan yapar mı bilemem