duru7 ya mememde uyuyor gazını çıkarıyorum yatağına koyuyorum hemen uyanıp ağlamaya başlıyor yanında sürekli beni mi istiyor anlamadım ben de dayanamayıp alıyorum tabii yoksa ağlıyor🥹
milletsanaseymiolacak duru7 daha cok minik annesi kemdini güvende hissetmek istiyor bir ay boyunca hep öyleydik şimdi 3 ay oldu cok daha rahatız
cydcvk duru7 9 aydır karnındaydı canım daha 2 günlük bebek seni istemesi çok normal çocuk hayatında yatak mı gördü seni istiyor az sabır
Ececan2006 duru7 iki gunluk bebek zaten bence kucaginizdan indirmeyin gogsunuzde uyusun ilk 1 ay zaten dunyadan haberleri yok
Bebegimm1 duru7 en guzel zamanlar 9 ay karninizdaydi sizin kokunuzu arar birden dış dunyaya alisamaz korkar sizin yaninizda guvende olmak ister.ben o gunler esimle gogsumuzde uyutuyorduk besigine bile koyasimiz gelmiyordu
duru7 cydcvk 😂😂 benim için sorun değil ki ya ben de 24 saat onu istiyorum ama sonradan alışamaz belki diye endişe ettim o yüzden sormak istedim teşekkür ederim❤️
cydcvk duru7 alışır merak etme ama yakında gaz sancıları başlar o zamanda hep kucak ister bikaç aya düzelir
Caglarass duru7 Ben o zamanlar hafif yatar oturur arası bi vaziyette oğlum kucağımda uyuyodum 😂 Çok normal önce bi dünyaya alışsın sonra yatağına da alıştırırsınız sakin olun 😊
ayseozcil duru7 2 aya kadar bizede öyleydik yaka ignemde resmen kızım 😂 ama geçiyor biraz sabır. Geceleri bile kucagımda uyurdu. 2 ay sonunda alıştırdım emip yatıyor artık sallamak falanda yoktu bizde