Selam hanımlarr, her doktor kontrolüm moral bozukluğu ile bitiyor kızım 2790 gram doğdu, 7ay 11 günlüğüz 6100 gram.. 3 aylıkken mamaya başladık, 5 aylıkken ek gıdaya 🤷 yani doktorumuz tüm yolları deniyor ama bizim kız her ay 400 gramın üstüne çıkmıyor, persentilin altındayız lafını duymaktan öğk geldi. Şimdide rapor çıkartıp yüksek kalorili mama kullanacağız. Var mı bizim gibi olanlar, neler yapıyorsunuz ekstra kilo alması için?