Merhaba anneler oğlum 13 aylık ateşi vardı ve boğazda hırıltı doktra götürdüm hafif kızarıklık var calpol kullanabilecegimi syledi ama akşam tekrar ateşlendi ve boğazı gittikçe daha kötü oldu balgamı var nasıl balgamıni cozebilirim ilaç veya kullandığınız başka bı yöntem var mı yardımcı olursanız sevinirim