[silindi] evde saç açmak pişmanlık getirir bence açmayın ama kozmetik ürünü satan heryerde bulabilirsiniz .. Gratis Watsons eve veya normal kozmetik boya falan satan dükkanlarda .. açıcı vurulan saç sürekli üstünde ki boyayı atıyor sürekli boya kesme döngüsüne giriliyor bide küllü değil cart cart açılıyor