Gamzetrl siz kime ne hadle şükürsüz diyorsunuz bu hakkı nerden kimden alıyorsunuz ? Ne yaşadığımı nasıl bir hastalık başımızda olduğunu ne biliyorsunuz. Bu nasıl bir terbiyesizlik. İlla yorum yazmak zorunda değilsiniz. Kimse size zorla bilgi ver demedi bu neyin kafası. Ne kadar tanıyorsunuz da şükürsüz olduğumuzu iddia etmişsiniz.
Habibe08 sizin bebeğinize de çok üzüldüm Rabbim şifa versin öncelikle o masum bebeğe. Ama insanları yargılamadan önce karşıdaki de kırılır mı diye bi düşünün. Biz buraya çektiklerimizi yazmamışız diye her şeyi yakıştırmaya hak görmezsiniz kendinizi. Biz tam 4 aydır her hafta kan veriyoruz çektiğimizi bi biz bi Allah biliyor Rabbim tüm yavrulara acil şifalar versin. Yoksa olay kilo değil. İlk bebeğim tecrübesizim 3 doktorumuz var ve hepsi ayrı şeyler söyledi bilgi amaçlı paylaşım istedim yargılamak kolay hanımefendi