SeninAnnenBirMelektiYavrm geçirenler sizinde böyle mi olmuştu 2 gün oldu geçmiyor bunlar çoğu kişi bir gün döküntü oldu geçti diyor
MinnakAsel SeninAnnenBirMelektiYavrm 3 gün inatçı ateşi sonrasında 2 günde döküntü olmuştu bizde yavaş yavaş geçer Allah’ın izniyle
2cocuk_1anne_ SeninAnnenBirMelektiYavrm alerjik bir ley olabilir neden bşr doktora sormuyor sunuz ki Sıcaktan oluşan bir ley değil bu Demekki bir sağlık sorunu var altında zaman kaybetmeyin götürün doktora eğer gitmediysen iz Kanda olan enfeksiyon da dışarı vurarak belli eder kendini ve ateşi de olur (kızımdan biliyorum)
Deletedmom_58 SeninAnnenBirMelektiYavrm geçmiş olsun canım evet 6.hastalik bizde geçirdik 2 3 gün içerisinde geçiyor korkma 🥰
Sblatc SeninAnnenBirMelektiYavrm fotoğrafı göremiyorum ama benim kızımda 2 3 gündür ateşliydi doktor boğazı iltihaplanmış dedi ilaç verdi bugün ateşi yok ama yüzü ve vücudu dökmüş acaba 6. Hastalık mı bilmiyorum. Sizde başka belirti var mıydı ne yapmam gerek acaba
Nisan4523 Sblatc Merhabalar net bir sonuç alabildiniz mi? Durumumuz sizinle birebir aynı da çünkü. Nasıl ilerledi süreç acaba?
Sblatc Nisan4523 doktora gittiğimizde alerji dedi acile gitmiştik. Antibiyotik kullanmıştık o yapmış olabilir dr alerji damlası verdi kullandık geçti 2 güne