Oğlum 17 aylık sabah ben uyurken Strafor köpük bulmuş parçalayıp parçalayıp yemiş. Öğlen 13.20 de kaka yaptı.kakasından boncuk gibi straforlar çıktı. Herhangi bir şey olur mu? Genel durumu iyi çok şükür. Şimdi uyuyor içime bir korku yerleşti . Başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Dr götürsem mi 😢