Elifkrl canım benim saçlarım kıvırcık ve kabarıktı. Yaptırdıktan sonra dünya varmış dedim. Saatlerce düzleştirmek için uğraşmıyorum artık. Yıkadıktan sonra hemen kurutuyorum. Çok gerek görürsem üzerinden bi düzleştirici geçiyom. Burda önemli olan hangi marka ilaç kullandığı birde saça işlem yaparken çok ince tutamlar alması lazım. Ona dikkat et. Eğer kalın alırsa ara ara dalga kalır.