Sgnnn Bebeğim 4 aylık emmiyor uyumuyor ağlama krizlerine giriyor. İster istemez sinirlerim alt üst oluyor. Kendime engel olamayıp bağırıyorum sonrasında çok pişman oluyorum. Şükürsüzüm gibi geliyor. Kendimi çok suçluyorum
Bercestee Sgnnn Annesi atak haftasında yüksek ihtimalle bebeğiniz. 4. Ay atağı gerçekten zor ama onunda sadece size ihtiyacı var, bağırmayın yazık korkar bebek , sonra içinize daha çok batar
Mariposa Sgnnn kız 4 aylık bebeğe bağırsan da anlamaz ki boşuna bağırıp çağırma. 4 ay genelde zor geçiyor ben büyük kızımda Allahim akıl sağlığımı koru diye dua ediyordum Allah yardımcın olsun az sabırlı olun bi kaç ay sonra tadından yenmeyecek :)
bombacimulayim 4 aylık bebeğe bağrılmaz. Ancak onu daha fazla korkutmuş olursunuz başka hiçbir işe yaramaz. Çok sinirlendiğinizden bi balkona çıkın 2 dakika nefes alın
Mavigri Ne oluyor bu 4.ay atağında bir ay boyunca sürüyor mu bizde yarın 4.aya giriyoruz da bilmek isterim
Yasem12 Sgnnn lütfen sakin kalmaya çalışın baktınız sinirleniyorsunuz balkona çıkın ve ya pencere açın temiz hava çekin sakinleyin bebisinizi kucağınıza alın kokusunu içinize çekin bugünlerin gececigine inanin .atak haftasında benim kzikmda böyleydi iyi yönetmek lazım bu ayda edindiği huylar kalıcı olabilir
Mavigri Yasem12 ne gelecek basımıza bu ayda oğlum bugün 4.ayına girdi sabah 7de uyandık ve şimdi uyudu gece 23.15 sabahtan beri yapmadığım şey kalmadı uyuttum üç defa üçünde de uyandı tekrar çok yoruldum bu atak uykuyla alakalı mı yalnız
Civcivoglumm Sgnnn 4.ay atağındasınız muhtemelen ve bu bebek için zaten zor bir dönem lütfen ona bağırarak daha kötü hissettirmeyin tek çaresi sizin şefkatiniz. Aynı şeyleri ben de yaşadım hatta 2 kez mastit oldum o dönemde çok zor biliyorum ama geçiyor mesela şimdi de memeye çok düştü sürekli emmek için ağlıyor yani bebek büyütmek sabır gerektiriyor her aşaması zor ve bunu yaşayarak öğreniyoruz. Allah kolaylık versin
Yasem12 Mavigri evet ben uyku saati geldiğinde uykuya götürüyordum. Uyutmasam odadan cikmazdim kucağımda sallayarak uyuturdum pis pis la .gündüz uykuları bozulmuştu bizde gece iyiydi gündüzuukulari kısaydı uyaninca yeniden uyutuyodum .uyku meleği youtube sayfasında 4.ay uyku gerilemesi güzel anlatmisti bir bakın isterseniz
Birkedibirbebekkkk Sgnnn cok uzun suren bir atak donemindesiniz. Meme reddi uyumw reddi butun gun aglama surekli kucakta durma istegi hep huysuz haller bundan yasaniyor. Geceleri sik sik uykudan uyanma kisa gunduz uykulari. Bunlar cok dogal bir surec evet cok zor ama yavas yavas azalarak gidiyor. 35 gun suruyor atak takvimine gore ama 15. Gunde biten de var. Allah sabir versin hepimiz gectin o zamanlardan zordur biliyoruz. Sevginize sığının ve gecici bir donem oldugunu hatirlatin kendinize. 🙏