el ve ayak dururken kafadan acmak tabiki mantıksız ama bulunamaıssa en son care oraya bakılır. sıvı kaybı daha riskli emin olun.direk kafadan kimse bakmaz ki zaten . alıp baska hastaneye götürme ihtimali varsa yada baska bi hemsire doktora denettirme ihtimali varsa tabiki el ayak tekrar değerlendirilir ama bebek küvözdeyse felan nasıl götürebilir ki