Lina-20 Kızlar kızım 3 aylık bazen konuşunca çok güzel gülüyor bazen de öyle bakıyor normal mi bu sizin bebekleriniz her zaman tepki veriyor mu?
Lina-20 Sarelifhanm ay evet ya sabah çok neşeli oluyo hep tepki veriyor gülüyor sonra gün içinde nadir bazen bakmıyo bile