Kızlaaar. Eski zaman anam babam usulü şöyle uyku öncesi bir mama. Bebeğim 4 aylık ve hiç anne sütü almadı. Arı mamanın +4 ay gece maması var kullandınız mı. Ben evde kendim yapıp vermeyi düşünüyorum. Ama yapan var mı nasıl yaptınız bebekler nasıl tepki verdi