Merhaba hanımlar 1 yıl önce dogum yaptık saçlrım aşırı dökülüyor bundan 6 ay önce kadın dogum kendı doktoruma gitmiştim kan testi filan yaptı değerlerim güzek cıktı bi takviye vermedi zamanla dökülme durur dedi ama durmadı ve cok dökülüyor hangi bölüme gitmeliyim sizce