Bugün sağlık ocağında bebeğimin bacağının birinin diğerinden farklı olduğunu söyledi doktor. Yani emin de değilim çok kasıyor kendini tam ölçemiyorum zorlamak da istemiyorum ama sen yine de kalça ultrasonuna kadar 2 bez beğla dedi. Kalça ultrasonumuz da 1 ay sonra. Var mı böyle olan aranız da Bi sıkıntı çıkar mı ki ultrason da 😏