Busra67 Sevgili anneler bebeklerinize asiya gitmeden once calpol veriyormusunuz? Bazi buyuklerim gitmeden yarim saat once vermemi soykedi.kararsiz kaldim sizler yapiyormusunuz????
Esracim Busra67 hayır asla vermem tavsiye de etmem. Ateş direnç oluşturur vücutta yani iyi birşey. Yükselmeden verilmemeli doktorlar tavsiye etmiyor.
Aden2 Busra67 Ben vermiyorum aşının etkisini azalttığını söyledi hemşirem ateş-i çok çok çıkarsa verin dedi.
melmus5851 Busra67 bende sordum doktoruma sakın verme dedi. Belki ateşlenmeyecek nerden biliyorsun dedi ve oğlum ateşlenmedi ☺️
Azratosunannesi Busra67 ben de vermedim ebe ateşi 38 olursa öyle ver dedi 37 den yukarı çıkmadı ateşi bebeğimin 😊
Busra67 Aden2 banada asidan sonra ateslenirse ver dediler.hatta cok ateslenorse az ateslenirse birak savassin vucudu demisti
Busra67 Aden2 banada asidan sonra ateslenirse ver dediler.hatta cok ateslenorse az ateslenirse birak savassin vucudu demisti Kubuu kesinlikle haklisiniz👍
Kubuu Bu konuda herkes başka birşey söylüyor ama calpol sadece ateş düşürücü değil o yüzden kendiniz karar vermeyi deneyin
Myagz Busra67 ben aşıdan hemen sonra denilen ölçünün yarısını vermiştim aşı yeri acır ağrır diye ateşle alakalı değil de ağrıyı kesmesi için