Mmihrimah 1 yaşında aynısı olmuştu. İlk ek gıda süreci güzeldi sonra yavaş yavaş azaldı ve 1 yaşında lokma sokmuyordu soksa da tükürüyordu. Karadut özü falan deneyip çok memnun olanlar var denedim çok işe yaramadı ama şans verebilirsiniz bence. Şimdi 15 aylık tek yine yemiyor bizle sofraya oturursa yiyor o da öyle böyle değil rafadan yumurta yaparım beyazını yemez sarısından 3-4 çay kaşığı, belki eserse satalalık yer peynir çok nadir. Ama yine de kasmıyorum artık ben stres yaptıkça ona geçiyordu hiç yemiyordu. Şimdi saldım sanki biraz yiyor gibi geliyor