Bebeğim3 ay 10 günlük zaten gazli bir bebek ama bu iki üç gündür bı değişti sürekli ağlıyor gece uykusuna yatınca uynmazdi dort beş saat şimdi uyanıyor sürekli , hiç memnun edemiyorum. noldu şimdi birden bu bebisime benim 😔 başka bir belirti yok yani ateş vesaire hasta olduğunu düşünmüyorum sebebi ne sizce