Ben azaltarak bıraktırma yolundayım birden de kesebilirsiniz ama uzmanlar cok onermedıklerı ıcın bu yolu deneyecegım baktım olmadı kımyon süreceğim.günde bire indirdik asırı emen bir çocuktu.Etrafınızda yakınınız varsa sık sık onlara gidin de dikkatinin dağlmasını sağlayın parka gidin oyun alanlarına gidin.şu anda bir hafta verdim kendime geceleri bir kere emıyor.doktora gittim ve artık memeler hasta olmuş acı gelıyor aksam iyileşecek krem sürdüm dedim aksam verdim.sonra ılk uyanınca birkac gün iyileşti ama birazdan krem süreceğim dedim ama bu süreçte yasak olan birşey izin verdim.biraz çizgifilm ya da zeka oyunları ıle ekran süresi arttı onu sonra halledecgım .yoksa asla dıkkatlı dagılmıyor.dğn gece rüyasında meme yok hasta oldu diyor🥲