Bugün kontrolümüz vardı kızım 4 ay 15 günlük 7200 gr çok şükür 🙏🏻 Sadece anne sütü alıyor doktor kilosu çok iyi dedi ama yavaştan ek gıda icin tadıma başlayalım dedi artık 6 ay beklenmiyor çiğneme yetisinin gelişmesi için dedi ama bilemedim sizde durum nedir böyle bir şey söyledi mi doktorunuz