Kızlar merhaba bebeğim uyuyordu kalktığımda Arko nem krem kutusuna açmış ve sanırım biraz yemiş olabilir.. ne yapmam gerekiyor öyle bir durum yaşayan var mı Yatağına gittiğimde ağzında emzik vardı yüzünde kremler vardı emziği nde de biraz vardı ama emin değilim ne yapmam gerekiyor acil yazın