baloglusss Merhaba ☀️ Bebeğimin ayak ölçüsü 12 cm ama ayağı tombik lcw de 20 denedim küçük 21 denedim büyük vicco ilk adım ayakkabısı alacağım ama karar veremedim sizce internetten almak risk mi? Ayağının üstü tombik olduğu için orası sıkıyor ayakkabıların
eylul19 baloglusss cogu vıcconun numara ve olcusu yazar ınt sayfasında yorumları okuyun alan kısıler kucuk yada buyuk onerıyorsa o sekılde alın.bnde yenı sıparıs verdım en az ıkı no buyuk alın dıyolardı öle aldım bakalım gelınce denıcez ona gore degısıklık yapcam
MiniKaya baloglusss vicco tavsiye ederm benim oğlumunda ayakları hem etli hem taraklı hep vicco aldık e bebekten babywalk hediye geldi olmadı üstü etli olduğu için çırt çırt kısmı çok ince ve açılıyordu sürekli oğlum hiç rahat edemedi giydirmedk
MiniKaya baloglusss birde tavsiyem mağazadan alın çünkü benim oğlumun ayakları çok hızlı büyür mesela ayağındaki vicconun bir modelinde 22 küçük gelirken başka bir modelinde 22 tam oluyor modellerinde numaralar değişiklik gösterebiliyor
Kbse Babywalk di galiba ebebekde daha çok tavsiye ederim ben vicco aldım uç kısmı biraz kaba olduğu için oğlum çok düştü ama babywalk da öyle birşey olmadı dağda taşta yürüyor şimdi