Kızlar ilk çocuğum değil ama inanın her doğum çok farklıymış onu anladım. 41+3 günlük bu arada, sorum şu kızlar dün benim nişanım geldi hemde baya kırmızı küçük kan pıhtısı şeklindeydi onun sonrasında sancı başladı ama aşırı düzensiz uygulama indrdim takip ettim 10 dk aralıklarla 40 ve 25 arasi saniye süren sancılarım vardı bekledim düzenli olsunda hastaneye gidim o an gitmek istemedim çünkü gelen geçen parmaklıyor ve o bu sırada sümüksü kahverengimsi akıntılarım geliyordu ara .Şu saat oldu hala düzensiz sancilar var ne yapmam lazım beklemeli miyim bi süre daha sizce