Balkizlarim ozgealpaslan hacı şakir kalıp sabunu rendeliyorum sıcak su da çitileyip makineye atıyordum başka hiç bir işlem uygulamadim 🌻
Umut20 ozgealpaslan baby.me aşırı iyi çocuk için almıştık ama bizim.kiyafetlerdeki yağ lekeesini filan da çıkarıyor
Demirac19 ozgealpaslan hiç bekletmeden beyaz sabunla çitiliyorum eğer vaktim yoksa tekrar ıslatıp beyaz sabun uyguluyorum sonra makinaya. Çoğu leke güneş alan yere asınca da çıkıyor
Egeninguzelannesi ozgealpaslan unı ’ninkini kullanıyorum leke çıkarıcı yeni lekeleri gayet çıkarıyor ama biraz beklemişlerde hiç etkisi yok maalesef pek memnun kalamadim
Prensesannesiii95 E bebek baby me camasır suyu tozu geceden suda bekletip makinaya atıyorum kendi kıyafetlermiz dahil tertemiz yapıyorrr ve cok uygun fiyatı 500gr 20₺ ydı en son uzunnsure gidiyor 😍
RainOverMe Prensesannesiii95 ben de aynısını yazacaktım renklı ve beyaz camasırlarda kullanılıyor ben kaynar suya basıyorum 🤗 yengem yegenımın kıyafetlerını vermıstı yıkamıs ama gecırememıs bu deterjan sayesınde 5 senelık lekeler bıle temızlendı. ama daha pratık bır sey olsa hayır demem😁 sıvı olanını kullandım ama bunun kadar guzel degıl sankı
Minisinannesiii Prensesannesiii95 önceden kalmış lekeleri de çıkarıyo mu üzerinde bir sürü işlem yapılmış lekeleri 😀 cok deterjan denedim çıkmadı
Deletedmom_112 RainOverMe Rossman da satılıyor Domol marka, bebegimin zibinlarindaki kaka lekesi, ek gıdaya gectik kiyafetlerdeki yemek lekeleri, hatta çay kahve lelkelerini bile çıkarıyor.
busraaldemir1485 RainOverMe bu leke derdinden ben de çok muzdaribim ben de baby menin tozunu kaynar suda kullanıp lekeyi çıkartıyorum ama zibinlari hep delik deşik ediyor kaynar su, Domestos un da denedim sprey de denedim kaynar su kullanmadan çözümü yok mu ya bu işin
Prensesannesiii95 RainOverMe evet sıvısını kullanmadım cok gördüm ama fiyatları cok yuksekti ne gerek varr dedim buna devam :)
Nisanur07 baby me leke çıkarıcı kullanıyorum genel olarak çıkarıyor ama önceden kalmış zorlu lekeleri çıkarmıyor idare eder
RainOverMe Deletedmom_112 bekletmeye gerek yok sanırım ya da cıtılemek gerekıyor mu. Tesekkur ederım🤗🌺
Fatosef ozgealpaslan vanish pembe leke çıkarıcı kullanıyorum lekeye döküp bekletince kendiliğinden çıkıyor ama beyaz kalıp sabunla citileyincede tertemiz oluyor.
Angelss12 ozgealpaslan en iyisi beyaz sabun hem daha az kimyasal soğuk suyla çitileyip makineye attım kaka lekelerini hep öyle çıkardım ben