8 ay 10 günlük oğlum ismine her zaman bakmıyor bu beni korkutuyor gel gel bay bay asla yapmıyor sadece izliyor ben öğretmeye çalışırken çok hareketli bi bebek emekliyor tutunup kalkıyor donme zaten var sadece yatar pozisyondan oturur pozisyona geçemiyor henüz doktor 9 ayda gelmemizi istedi diye ismine bakma konusunda randevu almak konusunda kararsızlık yaşıyorum sizin bebekleriniz neler yapıyor biraz uzun oldu kusura bakmayın