Lmnebrar Mrb arkadaşlar 4 aylık bebeğim var plansız bir bir şekilde gebe kaldım bebeğimi emzirmeye devam etmeli miyim etrafımdaki bir çok kişi o süt haram falan diyor emzirme sizce ne yapmalıyım
Berrak_19 Lmnebrar koca karı lafi onlar canım emzirebilirsin hatta dogunca iki bebegini birden emzirebilursin tandem emzirmeyi arastir bi o soylenenlerin asılsız oldugunu anlarsın
MucizemGeldi Lmnebrar bende hamileyim ve emziriyorum canim etraftakiler sayesinde ilk 2 aydan sonra yavas yavas birakcaktim ama doktorum birakma zaten tadinda degisiklik hissederse kendi birakir dedi
Mineebd Lmnebrar etraftakileri kesinlikle dinleme. Örnmli olan gebeliğinin gidişatı ve doktorunun ne söylediği. Benim oğlumda 9 aylık ve 4 aylıkta hamileyim. Halen emiyor oğlum. Bu saatten sonra kendi bırakırsa birşey yapmam ama emdiği yere kadar emzirmeyi düşünüyorum ☺️
Mineebd Lmnebrar etraftakileri kesinlikle dinleme. Örnmli olan gebeliğinin gidişatı ve doktorunun ne söylediği. Benim oğlumda 9 aylık ve 4 aylıkta hamileyim. Halen emiyor oğlum. Bu saatten sonra kendi bırakırsa birşey yapmam ama emdiği yere kadar emzirmeyi düşünüyorum ☺️
Lmnebrar Berrak_19 biraz araştırdım aslında bu sefer bebek sütü beğenmez bırakırsa napıcam beğenmeme durumu da varmış
Berrak_19 Lmnebrar bi ihtimal canim begenmezse kendisi birakir zaten sen biraktirma hem şöyle güzel bi yani olacak ilk bebegin altindan değerli kolostromu 2 kez emmis olacak bagisikligina bagisiklik katacak gibi düşün gittiği yere kadar devam ☺
Lmnebrar MucizemGeldi inşallah bırakmaz ya daha çok küçük başlarda sütüm azdı mama veriyordum 2 Aydan sonra mamayı da bıraktı içmiyor artık sütü de bıraksa işim yaş
MucizemGeldi Lmnebrar evet kucukmus bebegin benim oglum 14 aylik insallah birakmaz canim bu arada gözun aydin 😊
Lmnebrar Mineebd yarın doktor kontrolümüz var bakalım ne diyecek. Teşekkür ederim Biraz da olsa ferahladım emzirmeye devam ederim bende inşallah 🙏