Bebeğim 1 aylık oldu doğduğundan beri emmesi için gogsume alıyorum en fazla 3 dk emer bırakır asla 6 dkka 10 dakika emdiginj görmedim neden böyle çocuğu böyle olan var mı daha napsam ne etsem almıyor ya direk uyuyor yada almıyor.
Düzgün tam emmesi için napmaliyim