Merhaba hanımlar , ben 2021 mayısta dyson big ball alergy aldım çekim gücü çok çok iyi ama evim iki katlı temizlik yaparken indir çıkar çok yoruluyorum ve açıkçası inanılmaz üşeniyorum. İstiyorum ki onu satıp dikey süpürge alayım. Philips speedpromax kullanan varmı aranızda ? Dyson v11 demeyin kayınvalidemde var cok iyi ama o kadar para vermek istemiyorum 💵💵buzdolabımıda yenileyeceğim. Tavsiyelerinizi bekliyorum🤍🤍