Fatmanurdmn Kızlar aptamil prematil kullanıyorum bugün bebeğimin boynu ensesi saç içinde yara sivilce gibi ucu sarı şeyler gördüm çok korktum basına gelen var mi mama mi alerji yaptı acaba hangi mamayı alayım bilmiyorum
Znurr Fatmanurdmn isilik olabilir farklı bir şeye de alerjisi olabilir doktorunuzla irtibata geçseniz daha iyi olur
Gizzz34 Fatmanurdmn 5 aydır Aptamil kullanıyorum hiç bi sorun yaşamadım ve bundan öncesi 4 yeğenim bu marka ile büyüdü..böyle bir problem hiç duymadim tam emin olmadan markayı başlık açarak endişelendirme yapmazsanız daha iyi olur..geçmiş olsun.Dr göstermeniz de fayda var.
BM22121 Fatmanurdmn başka mama kullandınız mı daha önce tek kullandığınız mamaysa içindeki birşeye alerjisi olabilir ek gıda dönemindeyseniz yine onlardan biri olabilir yada isilik olma ihtimali de var
Fatmanurdmn BM22121 hayır isilik değil .45 günlüğüz bununka başladım yaklaşık 2 haftadir 5 6 gündür yaraları oluşmaya başladı
Aabt112 Fatmanurdmn yenıdoğan dönemınde sıvılcelenme oluyor aleejı olursa boyle yanık gıbı bıraz daha buyuk oluyor sıvılcelenmeyse isilik yada dedıgım gıbı yenıdogan dokuntusu olabılır
Serpilctn Fatmanurdmn o zaman o mamaya karşı alerjisi vardır başka mama alıp dene bi ondan da olursa demek mamalardan kaynaklanmiyor vücut başka bsieyden dolayı öyle tepki veriyor
Fatmanurdmn Serpilctn iste hangi mamayı alacağımı bilmiyorum kızım küçük dogdu ondan doktor prematil önerdi.Doktorumda izinli bugün numarası da yok
Deletedmom_32 Fatmanurdmn islik olmuş bence alerji biraz daha benek benek olur ılık duş aldırın rahatlasın bebişiniz