Ben cerazetta hap kullanıyorum 40ım çıktıktan sonra doktorum bu hapı Önerdi o sıra adet olmustum neyse ben 6 ay kullandım su an oğlum 7aylık oldu bir 10 gün ara verdim çünkü hap iyi değil kilo aldırıyor felan dediler bıraktım belki adet de görürüm diye spiral taktırmak için ama bir türlü denk gelmedi adet oldum bayrama denk geldi tatildi şimdi tekrar aldım eczacı adet olunca başla dedi ben adet zor oluyorum her ay düzenli olmuyorum zaten adet olmadan hemen başlayabilir miyiz ya ? Birde kaç içimde koruyuculu başlar