Kızlar perşembe günü annemlere gittik dün eşimin doğum günü vardı akşam kutladık eve geldik A101 kapıda uygulamasından bir kaç şey sipariş etmiştim ama teslimat saatinden çok sonra ürünleri getirdiler bende evden çıktığım için komşuya söyledim eşyaları o aldı dolaba koymasını söyledim koymuş sağolsun bizde eve geç geldiğimizden ürünleri yeni aldım somon dilimini dolabın altına koymuş sulanmış çok bir su bardağından fazla su çıkar akşamda fırında sebzeli yapıcaktım onu sulanmış bir sıkıntı olur mu acaba